[Talk-cz] Hlášení chyb RUIAN přímo z JOSM

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 29 12:46:12 UTC 2014

Oba emaily byly v reakcí na:

Jedná se o úvod a očekávám další diskuzi. Různé typy chyb budou vyžadovat
různé postupy.
1) Chyby dohledatelné vhodným dotazem do databáze:
  Pro Petra není problém vytáhnout z databáze potřebná data buď jako csv,
nebo zabalené do xml. Jde o to, dohodnout se na formátu a adrese kam to
poslat.

2) Chyby strojově nedohledatelné - (dvůr jako budova, nekompletní budova,
chybějící budova...)
  Tady bych si představoval nějaký plugin do JOMS, buď samostatný, nebo jako
součást pointinfo. Opět je třeba dohodnout:
- jaký formát
- kam odesílat
- podobu toho pluginu

Moje představa:
* V menu JOSM vyberu volnu "Nahlásit chybu do RUIAN"
* Kliknu na místo chyby
* Otevře se nějaký průvodce, kde vyberu typ chyby.
* Dle typu chyby se z RUIAN dotáhnou relevantní objekty v okolí
* Označím 0 až X objektů, kterých se tato chyba týká
* Vyplním detaily problému
* Odešlu

V odeslaném hlášení bude jako zdroj uveden projekt Openstreetmap (talk-cz?)
a kontaktní osoba bude OSM ID uživatele (plus jeho email?).
Připadně by se mohly všechny takto vygenerované chyby zároveň poslat do talk
-cz nebo, pokud jich bude moc, tak do nějaké nové specializované konference,
ať to tady nezaplevelíme.

Byl by pak přehled, kdo, co a kdy nahlásil.

Ono ideální by asi byl nějaký systém na evidenci požadavků (ala Trac,
Bugzila), ale to asi nebude reálné.

Jak to vidíte? Návrhy a připomínky vítány. Pokusím se spíchnout nějaké demo,
ale poslední dobou se času moc nedostává :-(

Marián