[Talk-cz] Hlášení chyb RUIAN přímo z JOSM

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Úterý Duben 29 21:07:08 UTC 2014

Absolutně souhlasím. My děláme Open Data, ČUZK dělá Státní mapové dílo &spol.
Tím, že do toho přispějeme z toho bezprostředně moc nic nemáme. Když přispějeme
do OSM, tak z toho zpětně profituje celá komunita.

Na druhou stranu, je to příležitost, jak být uznaní jistou částí české
geo-komunity. Někdo z vás by možná řekl, že o uznání nestojí, ale já myslím, že
dlouhodobá pozitiva převládají.

Takže souhlasím s tím, že report typu "zde je chyba" bohatě stačí. Ani nejsme
ta správná autorita na správnou opravu.

Abych se ujistil: z naší strany se teď čeká na ČUZK, aby vydefinoval základní
strukturu XML, které my budeme produkovat?

Jachym

P.S. Píšu "my", ale všichni víte, že v tom nic nedělám. Vážím si vaší práce a
snažím se ji alespoň podporovat a propagovat ven, skromě se počítám za člena
komunity, byť pasivního. Díky za vaši práci!