[Talk-cz] landuse=residential fuč

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Srpen 4 12:25:35 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Butrus Damaskus <butrus.butrus na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 4. 8. 2014 13:05:15
Předmět: [Talk-cz] landuse=residential fuč

"

Zdravím!

Tak jsem po delší dobu zavítal do českých končin OSM a překvapilo mě, že se
najde několik obcí, kterým chybí landuse=residential. Namátkou Zlín,
Otrokovice (a okolí), nebo Šternberk (na Moravě). Přinejmenším ten Šternberk
obytnou plochu dřív zaznačenou měl (i když by si to tenkrát asi bylo
zasloužilo vylepšení, ale pořád lepší než dnešní stav!).

Nevíte někdo, co se děje? Jedná se o vandalství, diletantimus nebo snad
přípravu na import zemědělských ploch?

"

A vzpomeneš si tak cca, kdy to bylo? Nebylo to smazáno po změně licence?

Marián

"

Díky!