[Talk-cz] Tracer - pLPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Srpen 4 19:00:14 UTC 2014

Dne 4.8.2014 20:06, Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,

> no protože v LPIS je jen to, co tam majitel chce zadat. Kde konkrétně tyto
> sady a školky jsou? Chci se podívat, jestli se jejich existence dá dovodit z
> RUIAN.

Jeden sad je tady:
http://mapy.cz/zakladni?x=18.4293608&y=49.6726180&z=17&base=ophoto
(alespoň to vypadá jako sad, když jedu kolem.)

A lesní školka je tady:
http://mapy.cz/zakladni?x=18.3937704&y=49.6623786&z=16&base=ophoto

> A už je alespoň zhruba rozmyšlená možnost aktualizace? Pořád si myslím, že by
> bylo užitečné propojit LPIS s RUIAN, přesněji použít RUIAN a zpřesnit ho
> LPISem.

Já si hraji jen s pluginem do Traceru. A už to celkem obstojně funguje.
Nevím proč, ale mám raději, když mám editaci pod kontrolou, než když se
tam nahrne všechno najednou a pak možná někdy v budoucnu to někdo
spasuje s okolím. A třeba taky nikdy.

Jak by sis to propojení představoval? Mne nenapadá, jak by se to dalo
udělat.

Marián