[Talk-cz] Tracer - pLPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Srpen 5 08:11:56 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------

Od: Dalibor Jelínek <dalibor na dalibor.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 5. 8. 2014 9:36:21
Předmět: Re: [Talk-cz] Tracer - pLPIS

"

Ahoj,

jen k tomu znaceni importu z pLPIS.

Taky bych hlasoval pro source=eagri:lpis, protoze

pokud existuji jine LPIS registry v Evrope, tak at je jasne,

z jakeho zdroje data pochazi.

A hlasite hlasuji pro ref:lpis= misto nic nerikajiciho ref=

Jak pak nejaky uzivatel u objektu pozna, k cemu se to

referencni cislo vztahuje?

"

Hurá, Dalibor dorazil z dovolené, už tu nejsem se svým názorem sám ;-)

"

V kazdem pripade by bylo vhodne to tagovani prodebatovat

a popsat na wiki, ktera je teda velmi malo obsazna.

Skoda, ze se nedodrzelo pravidlo, ze nejdrive se diskutuje,

pak se dojde k nejakemu zaveru a pak se teprve importuje.

"

No hlavně je podivné to ticho po pěšině na imports na . Asi taky všichni na
dovolené. S tím, jak je to teď popsáno na wiki to nemůže projít :-D

Marián

"

Zdravi,

Dalibor