[Talk-cz] Tracer - pLPIS

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Srpen 5 21:18:22 UTC 2014

ahoj!

> No úplně přesně to nevím :).
>
> Napřed bych viděl úvahu, zda jednotlivá políčka (=parcely a LPIS polygony)
> sdružovat nebo ne. Na tom závisí i strategie aktualizací. Zatím mi přijde
> nemožné hlídat si podle ref:, zda se něco v LPIS změnilo a na změnu
> zareagovat. Nevíme, co se může měnit. Určitě druh kultury, možná i geometrie?
> Je možné, že tam, kde je teď 50 malých políček bude za 3 roky jen jedno velké
> či naopak?

No, zato vime ze je to po katastralnich uzemich, ne?

Takze az to bude chtit nekdo updatovat:

Pro kazdy polygon:
	Je polygon se stejnou geometrii v osm?
	NE: importuju
	ANO: zmenim parametry na ty z noveho lpis, je li nutne

Pro polygony z OSM ktere jsem zatim nezpracoval:
	Jestlize polygon ma source=lpis
		Jestlize se od importu nezmenil, smazu ho
		Jinak je to na rucni rozhodnuti co je aktualnejsi.

Hmm?
									Pavel