[Talk-cz] Nově digitalizovaná katastrální území

Pavel Kwiecien pavel.kwiecien na seznam.cz
Pátek Srpen 8 18:47:30 UTC 2014

Ahoj, podle mých zkušeností to je tak, že když ČÚZK napíše, že je nějaké
území zdigitalizované, tak to trvá 2-3 dny, než se to projeví na katastrální
mapě (možnost starého Traceru) a pokud se nepletu, tak v RÚIANu se to
projeví až v příští verzi - tedy v první den následujícího měsíce.

Doposud jsem dával zdigitalizovaná území sem
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:RUIAN/nove_budovy

Zdraví Pavel Kwiecien

---------- Původní zpráva ----------
Od: Zdeněk Pražák <zprazak na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 8. 8. 2014 15:46:42
Předmět: Re: [Talk-cz] Nově digitalizovaná katastrální území

"

díval jsem se na některá zde anoncovaná kú, ale tracer ruian na nich
nereagoval takže opravdu Čuzk trochu blafuje

Pražák

Dne 8. srpna 2014 15:11 Petr Vejsada <osm na propsychology.cz
(mailto:osm na propsychology.cz)> napsal(a):
"Ahoj,

Dne Pá 8. srpna 2014 05:32:29, Petr Schönmann napsal(a):

> Přimlouvám se za RSS. Koho ta informace bude zajímat rssku si přečte.
> Asi nemá cenu tím zaplácávat už tak nepřehlednou konferenci

tak tedy

http://poloha.net/rss/newdkm(http://poloha.net/rss/newdkm) (WWWwwwwww)

http://ruian.poloha.net/newdkm(http://ruian.poloha.net/newdkm) (RSSssssss)

a postování sem tak 1x měsíčně, aby to tu moc nespamovalo.

Jinak mám dojem, že ČÚZK trošku blafuje a teprve pár dnů poté, co nastaví u
KÚ
flag ma_dkm na true se toto stane realitou a opravdu se data v RÚIAN objeví.

--
Petr

"