[Talk-cz] Nově digitalizovaná katastrální území

Pavel Kwiecien pavel.kwiecien na seznam.cz
Pátek Srpen 8 19:49:59 UTC 2014

Ahoj,

> Jak to děláš? Co je to "rozsáhlejší změna"?

Porovnávám diffem webové stránky úřadu. Nemá smysl tam psát, že se někde
něco změnilo o 5 %, takže rozsáhlejší změna je nejméně 15-20 %. Trochu by mě
ale zajímala jiná věc. Zaregistroval jsem, že RÚIAN soubory budov jsou i na
místech, kde není digitalizovaná mapa např. zde (nyní hlavně Střední Čechy)

Dlouhou dobu již s tímto zápasím a nevím jestli mám všechny tyto data
importovat, protože velké množství budov má chybnou geometrii (dvůr místo
budovy, podivná poloha) a nechce se mi to všecno mazat, takže často se
stane, že celý import raději smažu a budu čekat až na digitalizaci.

Zdraví pavel Kwiecien