[Talk-cz] RUIAN a inkrementální aktualizace

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Pondělí Srpen 11 08:14:52 UTC 2014

Dne 10.8.2014 21:49, Petr Vejsada napsal(a):
> Mám schema, vzniklé z dat ke dni 30.4. plus aktualizace. Od začátku těch
> aktualizací tam mám ten patch, co ignoruje čísla transakcí, tedy *ignoruje*,
> není tam >=, jak je asi v poslední -dev, viz debata na Githubu. To jen pro
> pořádek. Ač není pravděpodobné, že by se čísla transakcí někdy dekrementovala,
> vyloučit to asi nemůžeme!

> select deleted,id_trans_ruian,definicni_bod is not NULL as definicni_bod,hranice
> is not NULL as hranice,plati_od,item_timestamp from ruian.rn_stavebni_objekt
> where kod=78153263;

> [...]

Tak tohle mě vážně nenapadlo... dohledal jsem to ve změnovém souboru z
20.6. a obsah do puntíku sedí s tím, co je v červencovém dumpu. Ale v
červnu fakt nebyl.

Takže chyby jsou vážně v obojím, což opravdu není dobré :/

Petr