[Talk-cz] aktualizace chráněných území

Jiří Sedláček jirisedlacek na gmail.com
Neděle Srpen 17 22:23:57 UTC 2014

Ahoj,
na aktualizaci chráněných území se předpokládám pracuje ručně (už z toho
důvodu, že kraje tvoří nová území dost nahodile a do DRUSOPu se dostávají
podle mě neznámého klíče) a Petr Brož (Chmee2,
https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedista:Chmee2) namotivoval dobrovolníky,
aby to psali ručně (a ono je to i baví, stejně jako focení těch památek).

Víc by asi věděl Petr Brož, já to nijak konkrétně nesleduju - nicméně, na
99 % je tvorba nových článků ruční prací.

J.