[Talk-cz] návod Tracer LPIS

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Srpen 20 15:13:54 UTC 2014

Screenshot by nebyl? Můj tip: přidal jsi do políčka adresa i to wms na začátku a JOSM to tam přidal ještě jednou sám. Mrkni v seznamu těch adres, jestli tam náhodou nemáš "wms:wms:http:// atd.". Pokud jo, tam smázni to jedno wms:, aby tam bylo pouze "wms:http:// atd."