[Talk-cz] chybové hlášení v josm

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Srpen 21 16:41:08 UTC 2014

Divné.
tu jsem včera intenzivně zkoušel a tohle jsem tam neřešil. Nestalo se
něco zvláštního, co by stálo za zmínku?

Nevím jaký máš styl práce, ale takové to editování přes okraj stáhnuté
oblasti nedělá dobrotu. Akorát na mne vyskákala halda konfliktů. A taky
je potřeba koukat kam klikáš. Bylo tam plno duplicitně umístěných polí.

Marián