[Talk-cz] chybové hlášení v josm

Zdeněk Pražák zprazak na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 21 19:23:12 UTC 2014

V traceru je opravdu něco shnilého
zkusil jsem udělat další pole v okolí holic - dával jsem si pozor na
přesahující pole a na správné klikání ale při nahrávání na osm se opět
objevila hláška o špatném požadavku. bohužel jsem však při ukládání udělal
nějakou chybu a zbývající soubor se mi nepodařilo uložit - proto jsem celý
changeset 24916286 revertoval.
Pražák