[Talk-cz] Tracer - pLPIS - Nová verze

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Srpen 23 08:06:43 UTC 2014

No vida,
zdá se, že se mi podařilo vychytat většinu problémů s automatickou
opravou překrývajících se ploch.
Občas se můžou vyskytnout drobné problémky, třeba ocásky (ty zkusím
nějak vyřešit) a taky to zatím nechává na pokoji relace. Tam se to musí
upravit ručně.

Taky to nedopadne dobře, pokud cesta prochází skrz celé pole tam a
zpátky. Viz obrázky. Tam by to chtělo rozdělit na více ploch. Ale mám
trochu problém s tím, jak tento konkrétní případ poznat.

Nová verze: http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/beta/20140823/Tracer.jar
Zdrojáky (jako vždy): https://github.com/mkyral/josm-tracer/commits/plpis

Marián