[Talk-cz] Zahrady u RD jako leisure=garden

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Pondělí Srpen 25 14:34:08 UTC 2014

Leisure se bere jako oblast, kde LZE trávit volný čas. Od toho, jestli je
veřejná či soukromá, máme access=*. Ten návrh v "talk" je pouze poznámka
jednoho uživatele, která nemá, dokud se neodhlasuje nebo alespoň nepřepíše
jako "proposal", naprosto žádnou váhu.

Navíc je to nesmysl. Vytvoří se tak zbytečné tisícovky dalších landuse=
residential a pochybuju, že si někdo dá práci s rozdělením "velkých" landuse
=residential do jednotlivých zahrad. Navíc opravdu se vám pod pojmem "obytná
oblast" vybaví zahrada? :-)

Pokud chcete opravdu něco, co má alespoň nějakou váhu, tak je to tohle:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Garden_specification
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Garden_specification)

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <kavol na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 25. 8. 2014 16:08:50
Předmět: Re: [Talk-cz] Zahrady u RD jako leisure=garden

"Dne Po 25. srpna 2014 11:10:47, Michal Grézl napsal(a):

> Prave naopak. Vysledek je, ze to je logicke a spravne tagovani.

logika zdá se býti věcí subjektivní :-)

já jsem "leisure" chápal jako něco, kde může volný čas trávit veřejnost
(byť třeba s nějakými omezeními)

aktuální (ehm, tři a půl roku starý) návrh je leisure pro soukromé zahrady
nepoužívat:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Tag:leisure=garden#Deprecate_this_
for_private.2C_residential_gardens.3F

K.