[Talk-cz] Zahrady u RD jako leisure=garden

Václav Řehák rehakv01 na gmail.com
Úterý Srpen 26 12:58:26 UTC 2014

Dne 26. srpna 2014 14:26 Pavel Machek <pavel na ucw.cz> napsal(a):

> Ahoj!

> landuse
> "obytná
>
> V tech klanovicich co zacali tenhle thread si nekdo tu praci dal, a
> vysledek je moc pekny.

No, spíš bych to řekl, že někdo to zkusil, ale práci si s tím nedal. Je
hotovo pár domů a u zbytku patrně zjistil, že je to moc práce. Navíc je to
děláno humpolácky a jako zahrada je zmapována i velká vydlážděná plocha
[1]. Jak jsem psal, když už se má jít do takových detailů, jako rozlišení
jednotlivých zahrad, mělo by to být uděláno správně. Jinak můžeme udělat
implikaci landuse=residential -> leisure=garden a je to hotovo.

[1]
http://www.mapy.cz/zakladni?x=14.6695251&y=50.0918308&z=18&pano=1&base=ophoto