[Talk-cz] Odstávka LPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Srpen 28 13:18:07 UTC 2014

Požadavek byl předán k řešení. Tož uvidíme.

Celé odpoledne budu pryč, takže další update nejdříve večer.
Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 28. 8. 2014 10:42:16
Předmět: Re: [Talk-cz] Odstávka LPIS

"
Zeptat se můžeš.
Včera odpoledne jsem jim psal. Sice zatím neodpověděli, nicméně nějaké změny
tam byly. Momentálně mi dotaz na LPIS_FB4_BBOX a LPIS_FB4_01 vrátí
databázovou chybu. Čekám, jestli to opraví, nebo jestli jim mám znova
napsat.

V každém případě, až to plně zprovozní, budu muset vydat novou verzi
Traceru, neb místo LPIS_FB4 je teď LPIS_FB4_01. Takže by to sice tracovalo,
ale bez vyplnění landuse.

Marián