[Talk-cz] Zpráva o činnosti

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Čtvrtek Srpen 28 19:35:23 UTC 2014

Ahoj,

jen pro info, že něco málo pořád dělám. Kromě aktualizace adres a čekání na
to, zda někdo opraví v RUIAN Mikulov, Jevany a možná ještě něco, tak jsem
zkusil vytvořit těch 60 obřích multipolygonů z parcel. Bohužel, nemám na to
techniku. st_union mi během chvíle sežral všechnu paměť a dotaz jsem stihl
zrušit dříve než OOM killer :-).

Varianta st_memunion bežela od pondělí do teď, přičemž to neužralo žádné volné
místo na disku a tedy by to nejspíš běželo týdny či měsíce a zrušil jsem to.

Dále jsem smazal asi 100 tisíc osiřelých uzlů, několik tisíc čar a několik
relací. Nechám to takto běžet, pokud nebudou námitky.

Podmínky pro mazání jsou:
- uzel nesmí mít žádný tag a nesmí být součástí žádné cesty ani relace
- cesta nesmí mít žádný tag a nesmí být součástí žádné relace
- relace nesmí mít žádný tag, nesmí být součástí jiné relace a žádní jiná
relace na ní nesmí odkazovat
- každá entita musí být v tomto stavu měsíc a déle

Směrem dolů závislost neřeším, tedy smažu-li nějakou cestu, její uzly
ponechám. V příštím běhu tyto uzly nejspíš splní výše uvedené podmínky a budou
smazány příště. Analogicky to platí i pro relace.

- nikdo mi nevynadal, tak snad v poho ;-). Dělám to pod svým účtem pedro'
(apostrof je součástí názvu).

--
Petr, pv na propsychology.cz