[Talk-cz] Zpráva o činnosti

Petr Souček soucekp na atlas.cz
Pátek Srpen 29 20:21:24 UTC 2014

Dobrý den,

o Mikulovu slyším prvně :-). Jevany řešíme, dále řešíme Vlašim, Všechlapy,
Třebáň, Brno, Jihlavu, Černošice, ... - no není toho málo, kolegyně "žhaví"
telefon, email ... no prostě -  snaží se. Něco se daří více, něco méně :-).
Třeba případ v Troji (zmiňovaný před nějakým časem) s chybným polygonem
budovy už je opraven.

Pokud se máme podívat na Mikulov, tak pošlete podrobnosti. IMHO já se do
Mikulova chystám osobně za 14 dní, tak na to mohu upozornit :-)

Pěkný víkend přeje

Petr Souček

-----Original Message-----
From: Petr Vejsada [mailto:osm na propsychology.cz]
Sent: Thursday, August 28, 2014 9:35 PM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: [Talk-cz] Zpráva o činnosti

Ahoj,

jen pro info, že něco málo pořád dělám. Kromě aktualizace adres a čekání na
to, zda někdo opraví v RUIAN Mikulov, Jevany a možná ještě něco, tak jsem
zkusil vytvořit těch 60 obřích multipolygonů z parcel. Bohužel, nemám na to
techniku. st_union mi během chvíle sežral všechnu paměť a dotaz jsem stihl
zrušit dříve než OOM killer :-).

Varianta st_memunion bežela od pondělí do teď, přičemž to neužralo žádné
volné místo na disku a tedy by to nejspíš běželo týdny či měsíce a zrušil
jsem to.

Dále jsem smazal asi 100 tisíc osiřelých uzlů, několik tisíc čar a několik
relací. Nechám to takto běžet, pokud nebudou námitky.

Podmínky pro mazání jsou:
- uzel nesmí mít žádný tag a nesmí být součástí žádné cesty ani relace
- cesta nesmí mít žádný tag a nesmí být součástí žádné relace
- relace nesmí mít žádný tag, nesmí být součástí jiné relace a žádní jiná
relace na ní nesmí odkazovat
- každá entita musí být v tomto stavu měsíc a déle

Směrem dolů závislost neřeším, tedy smažu-li nějakou cestu, její uzly
ponechám. V příštím běhu tyto uzly nejspíš splní výše uvedené podmínky a
budou smazány příště. Analogicky to platí i pro relace.

- nikdo mi nevynadal, tak snad v poho ;-). Dělám to pod svým účtem pedro'
(apostrof je součástí názvu).

--
Petr, pv na propsychology.cz