[Talk-cz] Zpráva o činnosti

Petr Souček soucekp na atlas.cz
Sobota Srpen 30 06:45:49 UTC 2014

Dobrý den,

no vidíte, já se tady vytahuji, jak jsme to opravili a tohohle jsem si
nevšiml. Já jsem to kontroloval v ISKN prostřednictvím Nahlížení do KN. V
katastru nemovitostí je polygon správně, protože tam je evidována 1 budova,
http://sgi.nahlizenidokn.cuzk.cz/marushka/default.aspx?themeid=3&MarUid=7E65
95D2%209D2F4EA0%20A5AD9D88%208244EA23&MarUidi=8244EA23&MarMiddlePoint=-74296
3.9674310316%20-1038573.7739832742&MarScale=1130

Ale naopak v ISÚI je to evidováno jako několik samostatných stavebních
objektů, viz http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/22158057,
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/22158065, kterým se každému
přiřadí stejný polygon z ISKN.

Zkusím to poslat ještě na KP k prověření, zdali má být zapsána jedna budova
na více parcelách a nebo několik budov na samostatných parcelách. Záleží na
tom, jak to bylo zkolaudováno stavebním úřadem.

Petr Souček

-----Original Message-----
From: Petr Vejsada [mailto:osm na propsychology.cz]
Sent: Saturday, August 30, 2014 12:11 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic; Petr Souček
Subject: Re: [Talk-cz] Zpráva o činnosti

Dobrý den,

tak jsem se chtěl pokochat, jak jste opravili tu Troju, Krynickou ulici. No,
je to změněné, ale opravené tedy ne. Každé té budově jste udělali polygon,
který ovšem zahrnuje geometrii všech těch budov dohromady. A ty všechny jsou
zase naplácané na sobě :-)

http://ruian.poloha.net/18/50.12648/14.41053

po rozsvícení vrstvy budov to opravdu hodně svítí. Normálně to má být
průhledné.