[Talk-cz] Kontrola a doplnění ulic

Jan Martinec jan na martinec.name
Neděle Srpen 31 15:48:16 UTC 2014

Dne 08/31/2014 v 11:26 AM Matěj Cepl napsal(a):

> Jenom ještě jednou zdůrazním: tohle jsou dva příklady dvou typů.
> Používání standardního termínu "třída" by asi mělo být
> unifikované, ale u názvů které obsahují zkratky (výše zmíněná
> bašta sv. Ludmily) bych přemýšlel o alt_name. Stejně jako zde
> u té "Dvořákovy" (pokud se v reálu používá). A ještě jednou
> odkážu na mnou zmíněné Náměstí Jiřího z Lobkovic, kterému ale
> nikdo neřekne jinak nežli Lobkovicovo náměstí (nebo ještě spíše
> Lobkovičák, ale to už do OSM tahat nebudu).
>
> Matěj

Tak k tomu je loc_name, ale asi spíš tam, kde ten rozdíl mezi name a
loc_name je markantní, tady je to jen variace na oficiální jméno (ve
verzi name i alt_name). Třeba tady bych já osobně použil loc_name místo
alt_name (ale přetagovávat to nebudu):

http://www.openstreetmap.org/way/8548762

Honza "Piškvor" Martinec