[Talk-cz] Haleluja, tramvaje!

Jan Martinec jan na martinec.name
Neděle Srpen 31 17:33:06 UTC 2014

Dne 08/31/2014 v 06:58 PM Matěj Cepl napsal(a):

 > Ja tam vidim posledni data ze 4.7.2014 - to zacne byt zastarale az
 > zitra. ;)
Nojo, to jsem si nevšiml. Podívám se, jaká je tam změna vůči dnešku.

> No, mně se nejednalo tak úplně o jízdní řády, to jsem ani
> nedoufal, že by mi někdy daly (v tom mají moc velké peníze), ale
> spíše o chybějící linky (viz. třeba ta Poznámka
> http://www.openstreetmap.org/note/225863 kde si někdo stěžuje,
> že chybí dvaadvacítka).
>
> Matěj

Právě že linkový vedení se změnilo natolik, že bude třeba všechny linky
projít a (obávám se) tak polovinu jich nasypat do OSM úplně odznova:
změnilo se za ty dva roky skoro všechno :-/ V tomto ohledu chybějící
dvaadvacítka je to nejmenší...