[Talk-cz] Preklad terminu o mostech?

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Prosinec 2 12:48:27 UTC 2014

On 12/02/2014 10:53 AM, Dalibor Jelínek wrote:
> Ahoj,
> díky všem za rady. Doopravil jsem to podle tohoto návrhu
> a dojel překlad JOSM na 100% (samozřejmě k dnešku).
>
> Chtěl bych požádat všechny, kdo pracují s JOSM v češtině, aby
> dávali pozor na chyby a neobratné překlady a posílali mi je
> a já je tam pak opravím.
>
> Děkuji,
>  Dalibor

Ahoj,

skvělá práce, díky moc!

Zkusím si dneska stáhnout ty překladový řetězce a projít si je; mám podezření,
že minimálně několik procent textů v "češtině" vzniklo kdysi pouhým zkopírováním
ze slovenštiny (což je sice lepší než drátem do voka, ale už několikrát mě to v
JOSM zaskočilo). Bohužel se to mnohem hůř hledá než nepřeložený texty, ale na
papíře mi to snad půjde líp :)

Honza "Piškvor" Martinec