[Talk-cz] Posunutá mapa?

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Úterý Prosinec 2 12:53:52 UTC 2014

> Zajímalo by mne, co je příčinou, že vlastně Bing je posunut (a žel v
> různých místech různě)? Tedy co si při projekci zjednodušili respektive
> zda jim pro dobrou projekci neschází nějaká data (v dobré kvalitě)?

Nejsem v tomhle uplne kovany a mozna nekdo typu Hanoje bude vedet vice,
ale osobne se domnivam, ze hlavni problem souvisi s modelem terenu.
Existuji pomerne presne a nakladne metody typu laseroveho snimani
terenu z letadel, ale ty pravdepodobne maji zvladnute lokalni firmy pro CR
docela slusne, ale pro cely svet v potrebnem rozliseni to muze byt podstatne
horsi a nakladnejsi.

A muze byt, ze se ty modely take postupne zlepsuji a tudiz treba novejsi
snimkovani uz je napasovane na novy model a tudiz presnejsi.

Jinak s tim, jak resit predel map a zmeny map:

- predel se da resit tak, ze pro starou mapu a novou mapu se udelaji
  separatni kalibrace - jeden bod pro starou mapu, jeden bod pro novou
  mapu

- zmeny map se resi tak, ze se stavajici offset v databazi prohlasi
  za deprecated a vyrobi se novy offset

Navic by bylo super nabrat nekde ty kalibracni geometrie, idealne zamerene
pomoci geodetickych GPSek.

Petr