[Talk-cz] Posunutá mapa?

Marek Chlup mara na chlup.net
Středa Prosinec 3 06:22:55 UTC 2014

Rastrové dlaždice OSM jsou standardně v projekci EPSG:900913 (alias
EPSG:3857) což je "Spherical Mercator". Rastrové satelitní dlaždice Bing
jsou dle mne v této projekci standardně také, ale nepřesně. Ale o tu
projekci dle mne úplně nejde.

"Nekovaný" pisatel se dle mne domnívá, že chyba je dána tím, že
fotografie z družic jsou transformovány chybně, jelikož Bing nezná
přesně reliéf terénu - neví přesně, že tam je takový a makový kopec či
tam je údolí... Respektive to ví, ale velmi hrubě. Já také "nekovaný" se
domnívám také, že by to mohla být příčina.

Zdraví
Marek