[Talk-cz] Hlášení budov

Petr Souček soucekp na atlas.cz
Středa Prosinec 3 18:47:12 UTC 2014

Dobrý večer,

nechal jsem si na vaši otázku zpracovat odpověď kolegy. Až mi ji připraví,
ozvu se Vám.

Petr Souček

-----Original Message-----
From: Petr Vejsada [mailto:osm na propsychology.cz]
Sent: Tuesday, December 02, 2014 12:39 PM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: [Talk-cz] Hlášení budov

Ahoj,

jen upřesnění - hlášení "neplatných" budov má dvojí účel - jednak sběr dat
pro ČÚZK (i když nejsem na ničem dohodnut) a druhý účel je pro nás, aby
nikdo nemapoval zbourané budovy apod.

Zbouranou budovu či "chybu" typu SO není budovou nejspíš na ČÚZK hlásit
nebudeme, a to bez ohledu na zaškrtnutý či nezaškrtnutý čtvereček. Není to
totiž chyba - že je budova zbouraná z pohledu práva nejspíš nic neznamená a
ČÚZK asi nemá důvod s tím cokoli dělat - asi by musel majitel budovy
oficiálně požádat o výmaz, nevím.

No to jen pro info.

--
Petr