[Talk-cz] Osmose Česká republika (fwd)

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Prosinec 4 17:16:02 UTC 2014

On Wed, Nov 26, 2014 at 04:53:49PM +0100, Kasparek Tomas wrote:

> koukal jsem, vyzkousim. Jak vyrobit tyhle soubory abych mel aktualni navod
> nekde nemas?

Uz se to rozjelo, jeste se budou ladit veci, ale:

http://osmose.openstreetmap.fr/en/errors/?country=czech_republic_*

testy jsou vetsinou v pythonu s vyuzitim externich nastroju. Nektere bude
potreba upravit aby davaly pro CZ smysl - treba test na adresu:

http://osmose.openstreetmap.fr/en/errors/?country=czech_republic_*&item=2060&class=10

u nas rve na vsech evidencnich cislech apod. Dale bude asi fajn udelat
nejake preklady ale do toho se mozna casem pustim sam. U testu bych vsak
privital pomoc, ma nekdo zajem?

Jinak jako side-effect jsou k dispozici extrakty kraju:

http://download.openstreetmap.fr/extracts/europe/czech_republic/

resp. doprovodne veci:
http://download.openstreetmap.fr/polygons/europe/czech_republic/
http://download.openstreetmap.fr/replication/europe/czech_republic/

(jeste s nima mozna rozjedu polsko, kdyz je vedle ale to uz sem asi
nepatri)

Toz tak :-)

--

  Tomas Kasparek               e-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       jabber: tomas.kasparek na jabber.cz

  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

  May the command line live forever!