[Talk-cz] LPIS duplicity

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Čtvrtek Prosinec 4 23:59:05 UTC 2014

On 4.12.2014 12:53, Martin Švec - OSM wrote:

> Díky. Jen tak málo? Zvláštní. Podle toho co jsem opravoval na lesních multipolygonech jsem jich
> čekal až stovky. Je pravda že to byly ty největší multipolygony s více outer cestami, asi na to byly
> náchylnější.

Tak a jsou opraveny. Už vím proč jich bylo tak málo :-) Tys našel jen překryvy, kde _oba_ polygony byly plošně téměř totožné.

Podmínky pro polygony L a F by měly vypadat asi takto, aby našly haluze po LPIS traceru:

* plocha(L) průnik plocha(F) = plocha(L);
* množina_uzlů(L) průnik množina_uzlů(F) = víc než cca 90% z množiny_uzlů(L).

Martin