[Talk-cz] Osmose Česká republika

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Prosinec 8 18:32:42 UTC 2014

Ahoj,

CzechAddress si vykoledoval spoustu křížících se budov, protože na nich
upravil adresu, ale geometrii pochopitelně ne; tak chytrý není. Takže tohle
znám :-)

S těmi potoky je to složité. Někde je třeba potok podle DIBAVOD, pak se
zdigitalizuje KÚ (= máme digitální baráky) a ty baráky stojí doslova na vodě.
Zřejmě tedy bude potok nepřesně. Jenže co s ním, když na satelitních/leteckých
fotkách není vidět? Třeba tam není, třeba je zarostlý, teče v podzemní rouře,
kdo ví? Na smazání to není, protože tam ten potok třeba (někde) je, ale jestli
protéká těmi domy, spíš ne :), tak kam s ním, doprava nebo doleva? To je
hádání.

Alternativa - všechno v Osmose povypínat a postupovat opačně - postupně
zapínat jednotlivé testy?

--
Petr