[Talk-cz] Osmose Česká republika

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Pondělí Prosinec 8 18:36:34 UTC 2014

Dne 7.12.2014 22:09, Marián Kyral napsal(a):

> A ještě jeden nápad mám v hlavě - hodně mne štve, jak je komplikované udělat z kousku silnice most
> (kouska potoka tunel). Vybrat cesru a dva body, rozdělit pomocí "p", vybrat prostřední kousek a
> změnit jej na most. Je tam dvakrát výběr.
>
> Uvažuji nad nějakým pluginem, kde by stačilo vybrat cestu a ty dva body a pak jen kliknout na
> "Convert to bridge/ Convert to tunnel". Rozdělení a otagování by se provedlo automaticky.

A proč se zdržovat s vyráběním+výběrem bodů? :-) Co takto: Při kliknutí na průsečík cesty a vody se
zobrazí dialog, v něm se vybere bridge/culvert a délka v metrech. Pak se sekne příslušná cesta na
obě strany od průsečíku a otaguje. Pokud už body v patřičné vzdálenosti existují, použijí se existující.

(Možná bychom se obešli i bez dialogu, stačilo by přes klávesu přepínat mezi mostkem a strouhou,
šířka rozumný default.)

Martin