[Talk-cz] Osmose Česká republika

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Prosinec 9 09:11:00 UTC 2014

Dne 8.12.2014 v 19:32 Petr Vejsada napsal(a):
> [...]
>
> S těmi potoky je to složité. Někde je třeba potok podle DIBAVOD, pak se
> zdigitalizuje KÚ (= máme digitální baráky) a ty baráky stojí doslova na vodě.
> Zřejmě tedy bude potok nepřesně. Jenže co s ním, když na satelitních/leteckých
> fotkách není vidět? Třeba tam není, třeba je zarostlý, teče v podzemní rouře,
> kdo ví? Na smazání to není, protože tam ten potok třeba (někde) je, ale jestli
> protéká těmi domy, spíš ne :), tak kam s ním, doprava nebo doleva? To je
> hádání.
>
> Alternativa - všechno v Osmose povypínat a postupovat opačně - postupně

Nechal bych to zapnute, vypnout si to muze kazdy rucne a zafiltrovat si
na to, co se mu zrovna chce resit.

Ad digitalizace, viz marian Kyral, ona totiz cast "digitalizace" ...
vypada tak, ze se obslehne puvodni KM. Co myslis, kolik tak sisatych
domu bude na uzemi CR realne stat? Mineno takovych, kterej maji
nepravouhle tvary?