[Talk-cz] Osmose Česká republika

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Prosinec 9 19:18:00 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 9. 12. 2014 20:08:41
Předmět: Re: [Talk-cz] Osmose Česká republika

"Ahoj!

> On ten propustek vždy má nějakou reálnou délku. Takže bod asi moc dobře
> není.

No, silnice taky maji realnou sirku, ale nekreslime je tak. Do
"nejakeho" zvetseni bod dobre je.
"

Však on taky nemá šířku. Ale má délku ;-)

"
> Já na to zatím moc nekoukal, ale co mne praštilo do očí. je použití
> noexit - Já myslel, že to je klasická slepá ulice, ale dle definice na
> wiki, stačí aby dál pokračoval chodník a už se noexit používat nemá. No
> tak si to zase všechno pěkně smažu :-(

To bych nedelal; informace, ze je to pro auto slepy je uzitecna,
doporucuju tag jenom nahradit nejakym novym. ("noexit:car"?)
"

For this tag it does not matter, if there is a deadend sign at the beginning
of the street or not. If you want to tag traffic signs, use traffic_sign
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:traffic_sign)=*.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Noexit

Marián

"Pavel