[Talk-cz] Zpomalovací práh

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Prosinec 15 16:59:32 UTC 2014

Dne 14.12.2014 v 22:46 Jan Dudík napsal(a):
> Ona by se asi spíš měla použít značka "doporučená rychlost", ale známe
> české řidiče, že...
> ... a už jsem se v praxi setkal s tím, že cestující, který v autobuse
> spadl ze sedadla na prahu vymáhal bolestné a musela se dělat stavební
> úprava prahu

Ono je to jeste veselejsi, 90% prahu neni nijak technicky schvaleno, a
jsou tutiz na silnice umistovany nezakonne. Trebas u vyjezdu ze
Strahovskyho tunelu byval jeden takovy, ktery neslo bezpecne prejet ani
15km rychlosti. Podle usporadani podvozku si na tom tak 1/3 aut
minimalne drcla, cast z nich i sem tam neco odrela/urazila.

Ad ridici, ti se kupodivu chovaji zcela v souladu s ceskokocourkovskym
znacenim. Obcas jezdim do ciziny, a takove znackolesy tam nikde nemaji.
Pokud uz je nekde omezeni rychlosti, tak proto, ze se tam opravdu
rychlejs bezpecne projet neda. V nasem kocourkove muzu zminit treba
premosteni ohre na D8, vazne premejslim, ze to v OSM premapuju na 80,
protoze ty rozflakane zflikovane dilatace tam sou uz rok (ale prejet je
rychlejs je vyrazne prijemnejsi). Dtto exit 18, kde je uz od zahajeni
provozu "docasne" za deste 80. Misto aby se vadnej sklon reklamoval ...