[Talk-cz] chyba traceru a nefunkční modul ruian tracer

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Prosinec 22 18:26:43 UTC 2014

Dne 22.12.2014 v 18:43 Zdeněk Pražák napsal(a):
> Ahoj
> Trasoval jsem pole v okolí Kokořínska a když jsem chtěl natrasovat
> modulem RUIAN budovy v Chotiněvsi, tak mi tento modul nereagoval a
> když jsem chtěl dále pokračovat v trasování polí tak objevila se
> hláška - Došlo k neočekávané chybě, kterou způsobil doplněk Tracer
> testing.
> Pražák

Ahoj. to je super. Dokážeš chybu reprodukovat? Ideálně poslat log? Buď z
konzole nebo z té hlášky? Když klikneš na "Nahlásit chybu", tak se
zobrazí přesný popis chyby (plus verze josm a tracer pluginu). To stačí
jen zkopírovat do emailu.
Zkusno jsem si všechny budovy naklikal a žádný problém se neobjevil.
Zřejmě se stalo už něco před tím.