[Talk-cz] chyba traceru a nefunkční modul ruian tracer

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Pondělí Prosinec 22 20:13:38 UTC 2014

Tipuju problém na serveru nebo po cestě. Tahle výjimka znamená, že se špatně nebo vůbec nestáhly
data ze serveru. Chystám se ten downloadovací kód pročistit už asi měsíc, ale hrozně se mi do toho
nechce :-)

Divný je, že mě RUIAN funguje...  Opravdu radši zkontroluj, jestli nemáš v nastavení pluginu zapnuté
jiné URL RUIAN serveru.

Jinak jak psal Marián, při každé výjimce prosím proklikat dovnitř do "Nahlášení chyby", vykopírovat
výjimku a poslat mailem. Ohromně to ulehčí hledání příčiny. Ještě lepší je výstup z konzole, tam
jsou krok za krokem i detaily co tracer předtím dělal.

Martin