[Talk-cz] 50GB disk na 2 dny

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Prosinec 22 20:35:34 UTC 2014

Ahoj,

co se týká zlobení traceru, tak s tím nemám nic společného, alespoň o tom
nevím :).

Měl bych prosbu - nepůjčil byste mi někdo cca 50GB disk na rozumně rychlém
netu a s rozumným přístupem?

Vyšla konečně Postgre 9.4 a už se nemůžu dočkat poloviční velikosti indexů, 3x
rychlejších některých operací a nových fíčur.

Je to major ugrade, takže se DB musí vydumpovat a pak nahrát zpátky a
vydumpovat nemám kam.

Rozumným přístupem myslím scp/ssh, nfs, sambu, - ne klikání na cloudu v
prohlížeči.

Čím rychlejší net, tím kratší doba výpadku.

Můžu koupit třeba u Wedosu na měsíc, ale to mi přijde jako zbytečně dlouhá
doba, s měsíčním výpadkem nepočítám.

Díky,

A kdy ten upgrade udělat?

--