[Talk-cz] chyba traceru a nefunkční modul ruian tracer

Zdeněk Pražák zprazak na seznam.cz
Úterý Prosinec 23 13:57:45 UTC 2014

v nastaveních traceru v JOSM mám následující:
dostupné moduly - ruian, ruian-lands, lpis, classic
vlastní url původního trasovacího serveru nemám zaškrtnuté
vlastní url ruian serveru je nastaveno http://josm.poloha.net/tracer/

Pražák