[Talk-cz] PointInfo JOSM plugin - zobrazení informací z RUIAN

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Únor 2 17:30:04 UTC 2014

Dne 2.2.2014 17:31, Petr Vejsada napsal:
> Ahoj,

> Odkud chceš brát název ulice? Z OSM nebo RUIAN? No to je jedno, není
> třeba
> dělat tečny (tečna je přímka a tedy neexistuje kratší/delší tečna).

Z RUIAN. A za ty tečny se omlouvám, myslel jsem úsečky, které spojují
protilehlé strany parcely a které procházejí bodem X. V podstatě by
výsledkem téměř vždy měla být jen jedna ulice a to ta, která protíná
úsečku nejblíže bodu X.

> Není problém najít nejbližší ulici (komunikaci) k bodu a třeba i
> takovou,
> která leží uvnitř plochy.
>
> Takže klik na bod, najdeme parcelu a nejbližší komunikaci, která
> zároveň leží
> (st_intersects) alespoň částí uvnitř parcely. Počet takových komunikací
> se
> bude limitně blížit jedné ;).
>
> Jestli ti jde jen o název ulice, tak stačí najít nejbližší ulici.
>
> Nejrychlejší hledání je asi
>
> select nazev from rn_ulice order by definicni_cara

Tomu ještě rozumím ;-)

> <->
> <muj_bod_kam_jsem:kliknul typu geometry point a stejného SRID, jako má
> deiniční čára>  limit 1;

Huh, cože?

> Skoro vždy je něco nejbližší, s výjimkou, kdy je stejně daleko více než
> jedna
> ulice. Spíš nevracet  nic, když to "nejbližší" bude třeba kilometr
> daleko.

To by šlo.