[Talk-cz] PointInfo JOSM plugin - zobrazení informací z RUIAN

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Únor 2 18:28:12 UTC 2014

Dne 2.2.2014 18:45, Petr Vejsada napsal:

> To je finta Postgisu. Normálně nemůže existovat index, ve kterém bys
> hledal
> podle vzdálenosti od určitého bodu či jiné geometrie, protože ten bod
> není v
> době vytváření indexu znám. Tohle to umí i tak
>
> http://boundlessgeo.com/2011/09/indexed-nearest-neighbour-search-in-postgis/

OK. Tak to by bylo k tomu záhadnému operátoru "<->". A teď ještě "typu
geometry point a stejného SRID, jako má deiniční čára"
Typ geometry point je 'POINT( lon lat)' ? A jak zjistím, jaké SRID má ta
čára? Koukal jsem na definici na SRID na wiki, ale moc jsem to nepobral.
Ještě upozorňuji, že PostGis vůbec, ale vůbec a opravdu ani trochu
neznám. Nějaký tip na jednoduchý dokument vysvětlující základy? Co jsem
zatím našel moc užitečné nebylo :-(

Marián