[Talk-cz] Dotaz k JOSM velikost pisma

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Únor 3 11:48:32 UTC 2014

Teď ale nevim, co mi vlastne pises.
Tohle "Změnit barvy a metriku oken" najdu kde?
V JOSM? V ovladacich panelech Windows? V necem v Jave?

Uz jsem prisel na to, ze kdyz zmenim v JOSM Look&Feel na
cokoliv, co neni Windows (metal, nimbus, ..) tak se to pismo
zmeni a je vetsi. Skoda, ze se mi zadny z tech stylu nelibi. :-(

Nikde jsem nenasel, kde jsou tyhle styly definovane.
Vypada to, ze nejsou z JOSM, ale ze je to vec Javy na mem pocitaci.
Asi je to skutecne Swing, at uz je to cokoliv.
Mozna bych potreboval to nejak poladit, ale Jave nerozumim ani trochu.
Asi to souvisi s timhle
com/sun/java/swing/plaf/windows/WindowsLookAndFeel
Mozna je potreba vytvorit a neco napsat do souboru  swing.properties
Ale proste nemuzu nic najit.

Dalibor