[Talk-cz] Dotaz k JOSM velikost pisma

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Únor 3 13:59:16 UTC 2014

Hele, ja ti verim, ;-)
ale je v nastaveni JOSM plugin, jmenuje se plastic_laf.Plugin,
a kdyz ho zaskrtnu, tak se nacpe do adresare plugins
tak mu rikam plugin.

Asi mas pravdu, ze ma jit nekam jinam, ale dokumentace veskera zadna a ani Google nevi.
Docela by me ale zajimalo, jak to vypada.
Tak kdyby nekdo vedel, kam to strcit...

Dalibor