[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Únor 4 20:09:32 UTC 2014

Ahoj,

Dne Út 4. února 2014 13:54:30, Dalibor Jelínek napsal(a):

> A dokazes se zeptat, kolik takovych budov je z celeho poctu?

 pocet_pripadu | pocet_cisel
---------------+-------------
             1 |          43
             1 |          38
             1 |          31
             1 |          29
             1 |          27
            12 |          25
             4 |          24
             3 |          22
             1 |          21
             4 |          20
             3 |          19
             2 |          18
             2 |          15
            12 |          14
            12 |          13
            23 |          12
            28 |          11
            57 |          10
            58 |           9
           101 |           8
           143 |           7
           433 |           6
           627 |           5
          1958 |           4
          5807 |           3
         14684 |           2
       2826562 |           1
(27 řádek)

Stavební objekty s jedním číslem drtivě převažují, to ano.

> Nepripada mi to moc logicke, ze ma stavebni objekt vice cisel
> a spise mi to pripada jako nejaka vec z minulosti.

Jestli z minulosti, tak z minulosti velmi nedávné. Například nová budova
Technické knihovny ČVUT v Dejvicích  má více čísel popisných.

> Mimochodem, dokazu se te tve databaze nejak zeptat ja?
> Je pristupna po netu?

Databáze nemá port vystrčený ven, ale chceš-li, můžeme se domluvit. Buď přes
openvpn nebo ssh tunel.

> Ale i tak mi to porad neprijde uplne mimozni.

Ta Technická knihovna má více vchodů, je spousta paneláků, kdy je jedna budova
navenek, ale také má více vchodů, výtahů, byty jsou v každém vchodu číslovány
zvlášt, ale pořád je to jedna budova. Nemám úplně jistotu, zda stavební objekt
a budova je to samé, možná ne.

> Tohle je opravdu presne tak, jak pises?

Ano, všechny adresní body mají kód stavebního objektu, žádný není NULL a
všechny ty stavební objekty existují.

> Ja myslel, ze k budove se vaze cislo popisne nebo evidenci
> (ted vim, ze jich muze byt vice).
> Ale mel jsem za to, ze databaze adresnich bodu je
> zvlast a nema vazbu vubec na zadne stavebni objekty.
> Ze je to proste bod, ktery klidne lezi nekde, kde uz zadny dum neni.

Tabulka adresních bodů je zvlášť, asi právě proto, protože na jednom stavebním
objektu může být více adresních bodů. Jinak geometrie adresního bodu nemusí
ležet uvnitř budovy; teoreticky může být na opačném konci republiky ;-)

--
Petr