[Talk-cz] Posuny - pokus o zpřesnění

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Úterý Únor 4 20:16:58 UTC 2014

Ahoj,

Dne 4.2.2014 18:31, Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,
>
> udělal jsem experimentální vrstvu s budovami, která, pokud jsem něco nezvoral,
> by měla být podle Xificurka s použitím gridu, ale možná jsem fakt něco
> nedomyslel, pže to dopadlo nic moc.
>
> http://pedro.poloha.net/mapa , url vrstvy je
> http://tile.poloha.net/temp_budovy/z/x/y.png
>
> Jak jsem postupoval:
>
> - zavedl jsem fiktivní SRID 999 do spatial_ref_sys, kde jsem změnil proj4text
> tak, jak to má Xificurk
> - stáhnul jsem si grid podle Petrova odkazu (btw: Petře, pokud to čteš, ta
> zdrojová forma by nebyla?)

bohužel git.zcu.cz se zdá opravdu mrtvý... a já bohužel ten zdrojový
soubor nikde na disku nemám, ale podařilo se mi ho dohledat v archivu:
http://web.archive.org/web/20091003020944/http://git.zcu.cz/grid/czech.lla
Nicméně je to z roku 2009, tak nevím jestli to je stejná verze.

> - zkopíroval tabulku s geometriemi budov
> - updatnul geometrii takto:
>
> update temp_budovy set hranice=
> (st_transform(st_setsrid(st_transform(hranice,5514),999),900913))
>

> což by mělo dělat, že se z 900913 geometrie přepočítá zpět na 5514 a podle
> gridu se zase přepočítá zpátky do 900913.
>
> Je to podle mých očí jen horší. Proč?

Já teda do těch transformací moc nevidím, ale není možné, že se tam
kumuluje nějaká chyba tím převodem tam a zpátky?

Já si teď u sebe pustím nový čerstvý import RUIANu a pak můžem porovnat
výstup na nějakém konkrétním stavebním objektu, což?

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk