[Talk-cz] Vytváření ploch

Jindřich Houska jindrich.houska na seznam.cz
Středa Únor 5 07:14:26 UTC 2014

Já jsem si ještě trochu pomáhal tím, že jsem na začátku vytvořil
plochu na větší části mapy a následně z ní "ukrajoval". Tj. vytvářel
cesty, které uvnitř ní rozdělovali skutečné plochy a dával "split
object". Tím jsem už nemusel uvnitř té velké plochy klikat na každý
bod dvakrát, ale stále to není ideální.

Jindra