[Talk-cz] Posuny - pokus o zpřesnění

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Středa Únor 5 18:48:16 UTC 2014

Ahoj,

Dne 5.2.2014 19:33, Petr Vejsada napsal(a):

> Asi ne. Vytvořil jsem nové schema a naimportovat Aš, Šluknov, Vyšší Brod,
> Třinec a Jablunkov a podle oka mi to přijde úplně stejné a úplně stejně
> špatně, jako v předchozím případě. To je opravdu zvláštní. Definici projekce
> 5514 mám od tebe, grid mám od tebe a s výsledkem nejsem spokojen, kdežto ty se
> svými daty ano. Je to horší než bez gridu. A mám stejný pocit, jako Marián, že
> grid to koriguje v podstatě správně, správným směrem, jen s opačnou orientací.

Ahaaa! Teď mi to teprve došlo - on byl RUIAN zpočátku (a v té době jsem
zkoumal přesnost) v jiné projekci. Původně to bylo EPSG:2065 a nyní
EPSG:5514, která se pokud vím liší právě v prohození souřadnic a změně
znamének. Já blbec ten grid slepě bez kontroly převzal... takže ten grid
je teď úplně mimo... chtělo by to najít zdrojová data a přegenerovat pro
5514.

> Tož to bychom měli. V jakém souřadnicovém systému máš RUIAN? Já v 900913 kvůli
> vykreslování dlaždic. Mohu ti někde vystavit nějakou část, asi stačí kod a
> hranice a nechat si třeba v qgisu ukázat st_diff

Já to nechávám v originále a transformuji až on-demand, podle toho na co
to používám. (Pokud chci počítat vzdálenosti dvou objektů, tak je lepší
to dělat v 5514.)

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk