[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Únor 5 18:59:44 UTC 2014

Ahoj,

Dne St 5. února 2014 07:43:58, Dalibor Jelínek napsal(a):

> Tomuhle porad nejak nerozumim.
> Cekal bych, ze ten smer by mel byt opacny, tedy ze stavebni objekt
> ma prirazen adresni misto. Koneckoncu tady
> http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/25286358
> je videt, ze stavebni objekt ma adresu, i kdyz neni prolinkovana na adresni
> misto,
> ale mozna v databazi je.

Stavební objekt a adresní místo jsou opravdu rozdílné věci, i když adresní
místo se vždy váže ke stavebnímu objektu.

> Ale kdyz si zobrazim adresni bod
> http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/adresnimista/11738812
> tak tam zadnou vazbu na objekt nevidim.
> I kdyz to samzorejme neznamena, ze v datech neni.

V datech ta vazba opravdu je, nebudu tady dumpovat strukturu tabulek, odpovím
mailem.
> A jaky teda mas stavebni objekt prirazen tady?
> http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/adresnimista/40037649
> O tomhle adresnim bode jsem ti psal drive psal v mailu.
> Mel jsem dojem, ze tohle misto ve sve databazi nemas.

Toto adresní místo má přiřazeno stavební objekt 30119138
. Problém je v tom, že toto adresní místo (jako dalších cca 300.000), nemá v
RUIAN geometrii, definiční bod, tedy není řečeno, kde ten bod je. V takovém
případě si vypomáhám, že zkusím definiční bod příslušného stavebního objektu.
Není-li, zkusím st_centroid hranic stavebního objektu. Není-li, vzdávám to,
protože geometrii parcely už do toho tahat nechci (i když by to šlo).

Na http://ruian.poloha.net se adresní místa bez definičního bodu nezobrazují,
tam si takto nevypomáhám. Je to kvůli Mapniku, potřebuje rychle nalézt objekty
v bboxu a to je podle indexu, nějaký join by trval věky a dělat kvůli tomu
další tabulku jednak žere místo a na hostingu jsou GB dražší než v obchodě s
disky a též by to bylo matoucí. Není geometrie v RUIAN, nezobrazuje se. Tak je
to.

Pomůcka přes definiční bod stavebního objektu či st_centroid mi pomůže získat
(přibližnou) geometrii asi 70.000 adresních míst.

Zatím jsem se tvému mailu podrobně nevěnoval, napravím a prozkoumám.

--
Zdraví
Petr