[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Únor 5 22:44:33 UTC 2014

Dne 5.2.2014 17:11, Marián Kyral napsal:

> Tak nad tím tak uvažuji, jak tohle zobrazit v PointInfo pluginu. Jestli
> zobrazit nejbližší č.o. nebo zobrazit všechna dostupná č.o. v tabulce
> pod sebou. Momentálně se zobrazí první nalezený.
>
> No asi to vyhraje tabulka, nejbližší bod bude první. ;-)

Tak viděl bych to nějak takhe:

http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/pointinfo_beta2.png

Můžu nechat? :-D

Jar ke stažení jsem zaktualizoval.
(http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/pointinfo.jar)

To řazení dle vzdálenosti tam sice mám, ale data v RUIANU jsou taková
nějaká podivná. Z těch čtyř bodů mají dva stejné souřadnice a všechny
jsou téměř v přímce. Takže to, které číslo orientační patří ke kterému
vchodu se dá poznat jen podle ulice. Ovšem tohle selže v případě, že
budova má více vchodů ústících do stejné ulice.