[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Čtvrtek Únor 6 12:35:03 UTC 2014

> Je to stav. objekt 19810351, nevidis ho, protoze mu v RUIAN chybi
geometrie
> hranic, ale definicni bod ma, shodny s adresnim mistem (plusminus). Co ti
> nejde s databazi?
> Petr

Super! Jak se jmenuje systém, pro který vždycky, když vymyslíš pravidla,
najde někdo další výjimku? Asi realita... ;-)
Takže teď vím, že v RUIAN máme i neviditelné budovy. Bezva!

> BTW: píši si poznámku - udělat revizi selectů a dolnit test na "deleted".
> Marián

Ovšem rád bych upozornil, že v některých případech by se mohla
hodit i informace o smazaném objektu. Pro Tracer asi ne, ale u PointInfo.
Třeba když se bude editovat v oblasti, kam už někdo přidal adresy dříve,
tak by bylo fajn vědět, že podle RUIAN ta adresa uz neexistuje a tedy je ji
mozno z OSM smazat.

> Co ti nejde s databazi?
S databazi mi nejde vubec nic, protoze nevim, kde a cim se ji ptat.
Kdybyste me mohl nakdo nakopnout spravnym smerem, byl bych rad.

Ad Marian a PointInfo:
Co si ted myslis o tom, ze by se Pointinfo, porozhlidlo v rozumnem okoli i
po AM a neviditelnych SO?
Je mi jasne, ze to trochu nezapad do posledni varianty uzivatelskeho okna.
Jestli to spravne chapu, tak hledas SO a pozemky, ktere zahrnuji bod, na
ktery se kliklo. A pak u SO vypises jemu prirazena AM. Je to tak?
Takze jestli jo a v tom miste neni SO, tak se zadna AM nevypisou, takze v
tomhle konkretnim bode se Pointinfo tvari, ze tam nic neni (krome pozemku),
i kdyz je.
Predpokladam, ze k pozemku se AM vazat nemuze. Doufam...
Mimochodem, asi bylo opravdu vhodne zobrazit alespon varovani, ze v danem
bode je vice SO nebo parcel. Kdyz to tam nebude, tak nam mozna uniknout
zajimave veci. Taky by se mozna mohlo stat, ze Tracer bude trasovat neco
jineho, nez bude zobrazovat Pointinfo.

Zdravi,
 Dalibor