[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Únor 10 09:08:37 UTC 2014

Cus,
hele a neni tam nahodou neco jako priorita/poradi? Mam pocit ze kdyz sem
na to kdysi koukal, tak tam v pripade vice zaznamu byl jeden oznacen
jako primarni. Pripadne, pokud vidim dobre ... (ale nevim zda je to
pravidlem)

27767701
27767710
27767728
27767736

=> nejnizsi cislo = to je to co dat na barak. V tomhle pripade Technická ul.

Samo, idealni by byla adresa(y) jako relace ... ale to by vyzadovalo
prekopat uplne vse (a nejen v CR).