[Talk-cz] Tracer plugin - ruian update

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Únor 10 12:15:27 UTC 2014

Ahoj,

nechtěl bys o tom udělat prezentaci na konferenci GIVS 2014 [1] ?

Jsou tam lidi přímo z CUZK, myslím, že by je zajímalo, jak RUIAN používáme,
případně se s nimi pobavit o tom, co by mohlo být lepší...

Jáchym

[1] http://www.cagi.cz/konference-givs-2014